Welcome in English or Ahlan Wasahlan in Arabic or Selamat Datang in Malay.

I have been a Human Resource professional for more than 20 years working in a wide spectrum of areas within Human Resource. I have progressed up the corporate ladder from the very bottom with rapid and multiple promotions, praise to God. My main interests are motivation and child development

If you have any specific queries you would like to post to me, please email to amzzah_naseehah@ymail.com.

Kind regards
hjmalek

Pages

Friday 31 January 2014

AKAN DATANG PROGRAM BENGKEL KEMAHIRAN BERKERJA AMZZAH NASEEHAH RESOURCES

Bengkel ini mengandungi bukan sahaja ceramah, nota dan ucapan sehala, akan tetapi mengandungi perkongsian dua hala, amalan praktikal dan gerakerja berguna yang akan disampaikan oleh CEO dan Managing Consultant Amzzah Naseehah Resources Tn Haji Abd Malek bin Md Nor yang berpengalaman berkerja selama 25 tahun di syarikat multinasional antarabangsa di mana 20 tahun darinya di bidang Sumber Manusia dan 5 tahun di bidang pengurusan kontrak dan vendor perkidmatan relokasi antarabangsa, imigresen dan logistiks.

Tn Haji Abd Malek mempunyai kemahiran di bidang polisi Sumber Manusia, terma pekerjaan, penggajian dan imbuhan, analisa dan kajiselidik gaji pasaran dan proses mewujudkan kontrak komersial bersama kontraktor vendor perkhidmatan dari perumusan strategik, skop, pemilihan dan perlaksanaan kontrak. Beliau pernah memberikan khidmat nasihat antara syarikat-syarikat antarabangsa di mana beliau telah menganggotai Kelab Analisa Penggajian Sumber Manusia yang di anggotai oleh lebih 10 syarikat multinasional di Malaysia (Oil & Gas, Banking, Pharmaceuticals, Telecommunications dan IT) dan menjadi penasihat kepada Pengurus Sumber Manusia TMI di dalam bidang polisi dan terma kerja Sumber Manusia domestik dan antarabangsa.

Beliau juga telah menguruskan pasukan perkhidmatan selama lebih 10 tahun di syarikat Shell, menjalankan analisa keberkesanan perkhidmatan Pusat Khidmat Masyarakat ADN Gombak Setia pada tahun 2013, menyampaikan bengkel-bengkel professional berbagai topik kepada syarikat, agensi-agensi dan badan-badan persendirian serta latihan motivasi dan kecemerlangan pendidikan dan kepimpinan di sekolah-sekolah rendah dan menengah semenjak 2005.

Anda bukan saja boleh mendapat pengetahuan dengan mengikuti bengkel kami, anda juga akan dapat faedah praktikal melalui skit lakonan semasa bengkel, pementoran terus dan perkongsian pengalaman dari peserta yang lain. Bengkel ini juga akan diisi dengan tayangan video yang berkenaan dengan tajuk bengkel.

Hubungi kami untuk keterangan lanjut di amzzah_naseehah@ymail.com atau mesej ke laman web kami ini atau like facebook kami di https://m.facebook.com/AmzzahNaseehah .



No comments: